JAK NAKUPOVAT
Pokud jste si u nás vybrali konkrétní zboží, stačí ho vložit do košíku a pokračovat dalšími kroky k dokončení objednávky. Budeme potřebovat pár Vašich osobních údajů, abychom mohli objednávku zpracovat. Se všemi údaji pracujeme obezřetně a v souladu s pravidly. Více se dočtete v Obchodních podmínkách a v Podmínkách ochrany osobních údajů.
MOŽNOSTI PLATBY
V našem e-shopu nabízíme tyto formy platby.
- platbu převodem
- online platbu kartou přes platební bránu GoPay
- online bankovní převod pro rychlý převod peněz z vybraných bank
- Google Pay, Apple Pay
- dobírkou - v případě objednávky nad 1 500 Kč
- na splátky - Cofidis Pay 2 000 Kč - 50 000 Kč
PŘEPRAVA
Poté, co je částka připsána na náš účet, objednáváme přepravu na následující pracovní den a expedujeme Vámi objednané zboží.
Menší balíky přepravujeme prostřednictvím PPL, větší balíky či palety prostřednictvím Toptransu nebo DHL.
Cena přepravného je závislá na hmotnosti Vaší objednávky.
- do 5 kg --> 99 Kč
- 5 - 15 kg --> 165 Kč
- 15 - 20 kg --> 279 Kč
- 20 - 40 kg --> 399 Kč
- 40 kg a více --> 599 Kč
Další možností je využít dodání do PPL Parcelshopů (můžete vybírat z více než ze dvou tisíc poboček po celé ČR). Tato možnost je ovšem omezena hmotností zásilky do 15 kg.
- do 15 kg --> od 89 Kč
Samozřejmě je možný i osobní odběr (ZDARMA), nejpozději však do týdne po uhrazení objednávky. U osobního odběru vyčkejte prosím vždy na informaci, že je zboží připraveno k odběru a na jaké adrese skladu.
Adresy skladů:
- Bohouňovice I, čp. 79, 280 02 Kolín
- Polepská 300, 280 02, Kolín
Tato možnost je od pondělí do pátku od 8 do 15 hodin.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud chcete odstoupit od smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě, vyplňte a zašlete nám vždy formulář pro odstoupení od smlouvy a zároveň zašlete zpět zakoupené zboží.
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
Formulář pro odstoupení od smlouvy
REKLAMACE
V případě reklamace zboží Vás v prvním kroku žádáme o vyplnění Formuláře pro uplatnění reklamace, který si můžete stáhnout níže. Tento vyplněný formulář spolu s fotkami reklamovaného zboží zašlete na mail info@galobe.cz. Vaší reklamaci se budeme neprodleně věnovat.
Formulář pro uplatnění reklamace
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na info@galobe.cz.
Budeme se těšit na Vaši objednávku.
Tým Galobe - Garden looks better!